Followers

Saturday, September 2, 2017

නග්න සාධුවරුන් දෙදෙනාගේ කතාව


තිලක කුඩාහෙට්ටි පරිවර්තනය කරන ලද "භාරත යෝගී ස්වාමි රාමා" නම් පොත කියවද්දී අපූරු කතාවක් කියවන්න ලැබුන. මේ පොත "living with the himalayan masters" යන පොතේ පරිවර්තනයක්. මෙහි මම යනු, "ස්වාමි රාමා" වන අතර, හිමාල වනයේ ජීවත් වූ යෝගීන්ගේ කතා විශාල ප්‍රමාණයක් මේ පොතේ අඩංගුයි.

කතාව මෙසේයි,

       මගේ ගංගෝත්‍රි ගමනේ දී හිමාල වනයේ ඉතා ඈතින් පිහිටි උත්තර්කාශියේ මම මාසයක් නතර වී සිටියෙමි. මගේ උදැසන සක්මන සඳහා මම එහි සිට සැතපුම් දෙක තුනක් ටේඛලා පැත්තට ගමන් කරමි. ටේඛලාත් මගේ නවාතැනත් අතර ගංගා ඉවුරේ තැනූ කුඩා දැවමය නිවහනක කාමර දෙකක නිරුවත් සාධුවරු දේපොලක් ජීවත් වූහ. ලිවීමට කියවීමට නොදත් මැදි සැට වියෙහි පසුවූ මෙම කනවැන්දුම් පුද්ගලයන්ට ඔවුන් සතුව වතුර සෙම්බුවක් පවා නොවීය.

      අතිශයින් ප්‍රසිද්ධියට පත් මෙම නගන සාධුවරුන් දෙදෙනා ගැන මම මැනවින් දැන සිටියෙමි. මොවුන් ප්‍රසිද්ධියට පත්ව සිටියේ දැනුම හා යෝග ඥානය නිසා නොව ඒ තරම් දැඩි සීතලේ නිරුවතින් ජීවත්වීමේ දක්ෂතාවට ය . ස්වභාවයෙන්ම ඔවුන් වෙත මමතව, තරහ මෙන්ම ඉර්ෂියාවද තිබිණි. ඔවුන් එකිනෙකට අවමන් කර ගත්හ. හොඳින් හිරු පායා තිබුණු දිනෙක ටේඛලා දෙසට ඇවිද යමින් සිටි මට දුර දීම දක්නට ලැබුනේ, ඔවුන් තම තමන්ගේ පිදුරු වියලා ගැනීම සඳහා අව්වේ දමා ඇති ආකාරයයි. පිදුරු වල ඇති තෙතමනය නැති කර ගැනීම සඳහා ඔවුන් විටින් විට මෙසේ කරන බව මම දනිමි. ඔවුන් නිවාස වෙත සමීප වෙමින් සිටි ම දුටුවේ නිරුවත් සාධුවරුන් දෙදෙනා දරුණු ලෙස පොරබදමින් සිටින බව ය.

    "මේ මොකද?" යි අසමින් මම ඊට මැදිහත් වීමි. දෙපසකට වෙමින් එක අයෙකු මෙසේ පැවසීය.

    "එයා මගේ පිදුරු උඩ ඇවිද්දා, එයා හිතන් ඉන්නේ එයා ලෝකේ ඉන්න ලොකුම අභිනිශ්ක්‍රමනික ය කියලයි"

    මේ අත්දැකීම මගේ ජීවිතය පසු බෑමකට ලක් කල අතර මම  අභිනිශ්ක්‍රමණ මාර්ගය විශ්ලේෂණයක යෙදුණෙමි.

==========
ඉහත සඳහන් අය වගේම විශ්මිත යෝගීන් හා ඍෂිවරුන්ගේ ජීවන ප්‍රවුර්ත්ති රැසක් මේ පොතේ අඩංගුයි.

පොත සරසවි පොත් හලෙන් මිලදී ගත හැකියි.

No comments:

Post a Comment